Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Nesudėtingi būdai patirti laimę

Pora juokiasi
Shutterstock nuotr. / Stiprinkite ryšius
Šaltinis: Elaima.lt
0
A A

Nors dažnai laimę matuojame išoriniais dalykais, tarkime, gražiais daiktais ar atgaivinančiomis procedūromis, tai suteikia pasitenkinimo tik trumpam. Norint ne momentinės laimės, reikia kliautis vidiniais ir ilgalaikiais dalykais, kurie padaro mūsų protą ir gyvenimą šviesesnius, o sveikatą – geresnę.

Mankštinkitės

Tik būdami geros sveikatos, galėsime sutelkti dėmesį į vidinius dalykus. Mankštinkitės, kad jaustumėtės žvalesni, sveikesni ir būtumėte geresnės nuotaikos. Užsiimant fizine veikla, gaminasi laimės hormonas serotoninas. Taigi, jeigu neperspaudžiate, mankštoje galima įžvelgti vien pliusus. Net jeigu jaučiatės pavargę, greitas pasivaikščiojimas ar jogos treniruotė padės pasijusti geriau ir tikrai neatims paskutinių energijos likučių.

Daugiau laiko leiskite lauke

Jeigu visą savaitgalį praleidžiate namie, tikriausiai pastebėjote, kad tampate mieguisti, lyg ir nesinori nieko veikti. Tačiau užtenka prisiversti iškišti nosį į lauką, ir nuovargis bei mieguistumas praeina. Kodėl? Pirma, grynas oras pravalo smegenis. Antra – pakankamas deguonies kiekis suteikia energijos. Trečia – buvimas gamtoje mus padaro laimingesnius ir suteikia vidinės ramybės. Taigi, jeigu ne šiaip išlendate į lauką, o nueinate pasivaikščioti į parkelį, nauda triguba.

Išsimiegokite

Kokybiškas ir kiekybiškas miegas mums naudingas visais įmanomais lygiais. Vienas iš jų – tie, kurie išsimiega, yra ženkliai laimingesni už tuos, kuriems trūksta miego. Jei miego trūksta nuolat, visas gyvenimas gali atrodyti nebemielas ir beprasmis. Nustatyta, kad žmonėms reikia 7–8 val. miego per parą. Jeigu tiek laiko išgulite, be ne išmiegate (tie, kuriuos kankina nemiga, tikrai supras, apie ką mes) – nesiskaito.

Nuolatinis neišsimiegojimas slopina imunitetą, gali paskatinti persivalgymą (ir antsvorio atsiradimą), kenkia nervinei sistemai, atminčiai, dėmesio koncentracijai, turi neigiamos įtakos kraujospūdžiui.

Stiprinkite socialinius ryšius

Harvardo mokslininkai ilgalaikių tyrimų metu pastebėjo, kad žmonės, kurie reguliariai skiria laiko kitiems, kurie palaiko ilgalaikius santykius, kurie investuoja į savo vaikų ateitį ar yra jaunų žmonių mentoriai įvairiose programose, ir kurie patiria socialinį palaikymą, yra laimingi.

Tai nereiškia, kad kiti žmonės turi padaryti jus laimingus. Tai reiškia, kad bendrumo jausmas, buvimas su kitais suteikia laimės. Jeigu socializacija pastovi, tai ir laimingumo jausmas ilgalaikis.

Atraskite prasmę

Tai sudėtingiausia, kompleksiškiausia „laimės plano“ dalis, kuri kartu labiausiai ir užtikrina mūsų laimės pojūtį. Kad būtume išties laimingi, kad jaustume tą vidinę, su išoriniais dalykais nesusijusią, laimę, turime gerai sutarti su savimi, būti patenkinti savo gyvenimu. Kad tai įvyktų, visų pirma turime jausti prasmę, turėti tikslą.

Kiekvienas iš mūsų gali skirtinguose dalykuose atrasti tą prasmę. Vieniems tai – šeima, kitiems – darbas, kuris leidžia įprasminti save darbais, tretiems – gerų darbų darymas, ketvirtiems – meilė ir t. t. Galvokite apie tai, kas jums svarbu, ko norite pasiekti, ir mažais žingsneliais tai įgyvendinkite.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Komentarai
Temos: 2 Laimė psichologas
Parašykite atsiliepimą apie ELaima.lt